Overslaan en naar de inhoud gaan

Checkit wordt Search Engine Mediabureau

Checkit, dat vooral bekend werd met zoekmachine-optimalisatie, gaat verder als Search Engine Mediabureau.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Marketingdirecteur Paul Aelen laat weten dat search engine ranking weliswaar de hoofdactiviteit blijft, maar dat daarnaast ook meer aandacht zal komen voor keyword advertising, een snelgroeiende tak binnen internetadverteren. Checkit geeft daarmee gehoor aan de vraag van klanten om, naast het prominent positioneren van hun websites
bij zoekmachines, ook een gerichte manier van online adverteren aan te
bieden.

related partner content for mobile comes here

Uit rapportage door onderzoeksbureau Gartner/G2 blijkt dat adverteren
bij zoekdiensten (keyword advertsing) sterk toeneemt. Waren de
bestedingen in 2001 nog 500 miljoen, in 2002 is dit al gestegen tot 1,1
miljard wereldwijd. Verwacht wordt dat deze bestedingen doorgroeien naar
8 miljard in 2007.

Checkit werd in 1999 opgericht en is gevestigd in Nijmegen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in