Overslaan en naar de inhoud gaan

BBC duikt in social networking

De moeder der publieke omroepen gaat zich storten op het virtuele en sociale netwerken. Vooral de populaire merken als Top Gear lenen zich…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De moeder der publieke omroepen gaat zich storten op het virtuele en sociale netwerken. Vooral de populaire merken als Top Gear lenen zich voor dit fenomeen, aldus een woordvoerster. De spiegelt zich aan bijvoorbeeld MySpace en wil dan ook verschillende vormen van content, zoals commentaren en videos, uitwisselbaar maken voor de gebruikers.

related partner content for mobile comes here

De community moet ergens in 2007 het levenslicht gaan zien en richt zich in eerste instantie op mensen die al een gevoel hebben met de BBC, zoals kijkers van de populaire autoshow en BBC Good Food.

Een opvallende statement werd ook opgetekend: "Het tienergedeelte van deze trend mag dan haar limieten bereiken, maar misschien kunnen wij andere doelgroepen in deze virtuele wereld betrekken," aldus BBC Worldwide.

Ik was mij niet bewust van de bereikte (of in zicht zijnde) grenzen aan het social networking onder tieners, maar ik laat mij graag verlichten. Wel erg sterk is het feit dat de BBC ook nadrukkelijk aangeeft achter de ontwikkelingen aan te lopen, maar toch graag mee wil spelen. Gelet op de kwaliteit die de BBC ongeveer standaard op de mat legt, kan ik niet wachten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in