Overslaan en naar de inhoud gaan

Amstel neemt bekende Dela-campagne op de hak

Being There lanceert Amstel-campagne: ‘Zeg het met een vaasje’
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe campagne verwijst met een knipoog naar de succesvolle , maar dan voorzien van een flinke dosis ironie.

In de film biedt een alternatief voor vrienden om hun positieve gevoelens voor elkaar kunnen uiten: ‘zeg het met een vaasje’. Daarmee is de commercial tegelijk een eerbetoon aan het iconische Amstel-bierglas, het vaasje.

De commercial is vanaf 26 oktober op televisie te zien, maar ging op vandaag al online in première.

Credits
Klant: Amstel
Bureau: 
Klant verantwoordelijke: Bram Westenbrink, Jetske Freeve, Kiki Reyne, Steven van Leeuwen
Creatie: Bies Vermeulen & Sebastiaan Kenter
Strategie: Edward Stolze
Account: Olivier Koning, Marieke Foppen
RTV Producer: Joze Rikken
Productie maatschappij: Czar
Regie: Bart Timmer
DOP: Gabor Deak
Producer: Willem Bos
Off Line Editor: Annelien van Wijnbergen
On Line & Grading Crabsalad/ Laurens Orij
On Line Editor Crabsalad/ Laurens Orij
Colourist Crabsalad/ Laurens Orij
Geluidsstudio: The Ambassadors
Geluids Technicus: Rens Pluijm
Muziek: Massive Music

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in