
Marketingcommunicatieprofessionals zijn altijd op zoek naar de merkvoorkeuren en het mediagedrag van consumenten, maar wat kijken, eten, luisteren, lezen en kopen zij zelf eigenlijk het liefst?
Wat zijn hun favoriete merken en tv-programma’s? Hoe vaak kijken ze tv, en gebruiken ze hun mobiel? Waar gaan ze uit, hoe ontspannen ze zich, welke supermarkten en winkels bezoeken ze?
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCorporate woordvoerder
TU DelftChannel Marketing Manager Project Business
SomfyAdfo Groep brengt samen met Blauw Research het mediagedrag en merkenvoorkeur in kaart van de Nederlandse creatieven, marketing-, media- en communicatieprofessionals.
We willen weten waar uw hart sneller van gaat kloppen in uw spaarzame vrije uren. Doet u mee?
De antwoorden (uiteraard behandelen we die anoniem) zullen we analyseren in artikelen voor Adformatie, Tijdschrift voor Marketing en Communicatie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee