
Marketingcommunicatieprofessionals zijn altijd op zoek naar de merkvoorkeuren en het mediagedrag van consumenten, maar wat kijken, eten, luisteren, lezen en kopen zij zelf eigenlijk het liefst?
Wat zijn hun favoriete merken en tv-programma’s? Hoe vaak kijken ze tv, en gebruiken ze hun mobiel? Waar gaan ze uit, hoe ontspannen ze zich, welke supermarkten en winkels bezoeken ze?
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandBelgische Social & Content Marketeer
Kamera Express GroepAfdelingsmanager Bestuur en Communicatie
Gemeente HaarlemAdfo Groep brengt samen met Blauw Research het mediagedrag en merkenvoorkeur in kaart van de Nederlandse creatieven, marketing-, media- en communicatieprofessionals.
We willen weten waar uw hart sneller van gaat kloppen in uw spaarzame vrije uren. Doet u mee?
De antwoorden (uiteraard behandelen we die anoniem) zullen we analyseren in artikelen voor Adformatie, Tijdschrift voor Marketing en Communicatie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee