Overslaan en naar de inhoud gaan

Wat zijn de favoriete merken en bezigheden van de marcomprof?

Wat doet u het liefste in uw vrije tijd? Doe mee aan onze enquête!
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Marketingcommunicatieprofessionals zijn altijd op zoek naar de merkvoorkeuren en het mediagedrag van  consumenten, maar wat kijken, eten, luisteren, lezen en kopen zij zelf eigenlijk het liefst?

related partner content for mobile comes here

Wat zijn hun favoriete merken en tv-programma’s? Hoe vaak kijken ze tv, en gebruiken ze hun mobiel? Waar gaan ze uit, hoe ontspannen ze zich, welke supermarkten en winkels bezoeken ze?

Adfo Groep brengt samen met Blauw Research het mediagedrag en merkenvoorkeur in kaart van de Nederlandse creatieven, marketing-, media- en communicatieprofessionals.

We willen weten waar uw hart sneller van gaat kloppen in uw spaarzame vrije uren. Doet u mee?

De antwoorden (uiteraard behandelen we die anoniem) zullen we analyseren in artikelen voor Adformatie, Tijdschrift voor Marketing en Communicatie.

!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in