Overslaan en naar de inhoud gaan

Volvo zet fans 'live' op digitaal billboard

Volvo stelt ter promotie van de nieuwe Volvo V40 fans in staat op een digitaal billboard langs de A13 te worden geportretteerd. De actie is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op de A13, ter hoogte van Delft, rijden gedurende de actieperiode bijna 2 miljoen mensen langs het digitale billboard. Fans die op het billboard willen komen, melden zich aan via de en komen direct in een wachtrij waarbij ze na enkele momenten hun moment of fame op het billboard hebben. Met behulp van een camera die op het billboard gericht staat, is op Facebook live te zien hoe de foto en de naam van de deelnemer op het billboard verschijnen. Na deelname verschijnt er de foto van het gepersonaliseerde billboard op de timeline van de deelnemers. De uiting maakt onderdeel uit van de 'It's you'-campagne.

related partner content for mobile comes here

De actie loopt tot en met zondag 16 september. Van iedereen die meegedaan heeft, verschijnt de afbeelding waarmee ze op het billboard stonden, op de Facebook wall van Volvo Nederland. Alle deelnemers maken kans op een Volvo V40 'It's You!' Circuit Experience.

Credits
Bureau: Euro RSCG 4D Amsterdam
Klant: Volvo Cars Nederland
Creatie: Alex Herwig, Jeroen Thissen
Creatieve directie: Darren Reynoldson, Feike Kloostra
Account: Mariska Kloezen, Lucas van Maaren, Robert Slot
Technische realisatie: thispagecannotbefound.com
Verantwoordelijk klant: Marjolijn van den Heuvel, Rob Verstegen, Joyce Schellevis
Mediabureau: Mindshare
Digitale billboard: Interbest

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in