Volvo zet fans 'live' op digitaal billboard


Op de A13, ter hoogte van Delft, rijden gedurende de actieperiode bijna 2 miljoen mensen langs het digitale billboard. Fans die op het billboard willen komen, melden zich aan via de Facebook applicatie en komen direct in een wachtrij waarbij ze na enkele momenten hun moment of fame op het billboard hebben. Met behulp van een camera die op het billboard gericht staat, is op Facebook live te zien hoe de foto en de naam van de deelnemer op het billboard verschijnen. Na deelname verschijnt er de foto van het gepersonaliseerde billboard op de timeline van de deelnemers. De uiting maakt onderdeel uit van de 'It's you'-campagne.
De actie loopt tot en met zondag 16 september. Van iedereen die meegedaan heeft, verschijnt de afbeelding waarmee ze op het billboard stonden, op de Facebook wall van Volvo Nederland. Alle deelnemers maken kans op een Volvo V40 'It's You!' Circuit Experience.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Credits
Bureau: Euro RSCG 4D Amsterdam
Klant: Volvo Cars Nederland
Creatie: Alex Herwig, Jeroen Thissen
Creatieve directie: Darren Reynoldson, Feike Kloostra
Account: Mariska Kloezen, Lucas van Maaren, Robert Slot
Technische realisatie: thispagecannotbefound.com
Verantwoordelijk klant: Marjolijn van den Heuvel, Rob Verstegen, Joyce Schellevis
Mediabureau: Mindshare
Digitale billboard: Interbest
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid