Overslaan en naar de inhoud gaan

UPC verruilt Damrak voor Nasdaq

Het kabelbedrijf UPC staakt 5 september zijn notering aan de Amsterdamse effectenbeurs, laat het vandaag in advertenties in de dagbladen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Damrak wordt ingeruild voor de Amerikaanse technologiebeurs Nasdaq, waar UPC op 3 september op de schermen verschijnt. Verder kan UPC doorgaan met zijn omstreden schuldsaneringsplan. Het bedrijf kreeg daarvoor de ruimte nadat de Hoge Raad gisterochtend InterComm Holding (ICH) in het ongelijk had gesteld. Dat bedrijf had zich zeer verzet tegen het plan.

related partner content for mobile comes here

De kabelaar verkleint zijn schuldenlast van circa 9 miljard euro door onder meer obligaties om te ruilen in aandelen. Door de herstructurering wordt de schuld teruggebracht naar circa 3,6 miljard euro. Het geld is gebruikt om in de hoogtijdagen van de internethype kabelnetten op te kopen (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in