Supermarkten trekken geld uit om biologisch te promoten
Supermarkten en natuurvoedingswinkels gaan serieus werk maken van de promotie van biologische landbouwproducten. De supermarkten zullen…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Buiten de promotionele activiteiten zullen de winkels ook kortingengeven op biologische producten en meer schapruimte vrijmaken. De bedoelingis dat biologische producten in 2004 een marktaandeel hebben van 5 procent,begin vorig jaar lag dat cijfer op 1,2 procent. Volgens een woordvoerdervan de werkgroep zou dat nu iets meer kunnen zijn.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De werkgroep voert het convenant tussen supermarkten, banken, boeren,merkartikelfabrikanten, milieuorganisaties en het ministerie van LNV uit omdie 5 procent te halen. Vanaf midden september gaat de club een landelijkreclameoffensief beginnen onder het motto 'biologisch - eigenlijk heellogisch'.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: ANP
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid