Overslaan en naar de inhoud gaan

SNS Bank op zoek naar nieuw reclamebureau

De samenwerking met FHV BBDO eindigt in 2017.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De bank - tegenwoordig kortweg SNS - wil met een nieuw creatief bureau verder bouwen aan het merk SNS. 

Patrick Kuijsters, directeur Marketing & Online van SNS: &;In 2014 was het aan SNS om te bewijzen dat ze een eigen plek verdient naast de andere banken in Nederland. Hiervoor gingen we samen met FHV BBDO terug naar de kern van onze identiteit als dienstverlener en kozen we voor een nieuwe koers. Met het communicatieconcept ‘Heel normaal’ als resultaat. De inzet: het terugwinnen van het vertrouwen en een sterk, eigen profiel in de markt. Hier heeft FHV BBDO een belangrijke rol in gespeeld. Mede door deze gedurfde communicatie is SNS weer op de kaart gezet als een aantrekkelijke bank voor de gewone Nederlander.&;

related partner content for mobile comes here

In de reclamecampagne was er een hoofdrol voor Normaal-frontman Bennie Jolink. 

&;Nieuwe, frisse blik&;
Kuijsters: &;We zien na 2,5 jaar succesvolle communicatie dat het tijd is voor een verdere aanscherping van onze ‘Heel Normaal’ koers. We hebben daarbij behoefte aan een nieuwe, frisse blik om ons hierin verder te brengen. We nemen niet direct afscheid van FHV BBDO, maar werken met hen tot begin 2017 door op het SNS-account.&;

Ernst-Jan Smids, CEO van FHV BBDO: &;Natuurlijk betreur ik de beslissing van SNS. We hebben een mooie reis gemaakt die recent nog bekroond werd met een Effie. Ruim een jaar geleden bij mijn kennismaking met Patrick gaf hij al aan niet gelukkig te zijn met de vele veranderingen bij FHV BBDO. Ik ben blij dat we nu een jaar verder zijn. Met SNS hebben we hard gewerkt en successen gerealiseerd. Tegelijkertijd hebben we het bureau weer scherpte kunnen geven. Het gaat weer goed.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in