Overslaan en naar de inhoud gaan

Recessie bedreigt marketingbureaus (VK)

Britse marketingbureaus kunnen tot een kwart van hun waarde verliezen door de economische teruggang. Volgens Graham Beckett van Results…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Beckett deed zijn uitspraken in het Marketing Communications Investment & Acquisition Forum tijdens een tweedaagse conferentie in Londen. Over de toekomst van de markt voor marketingdiensten zei hij daar: 'Kleine, niet-gespecialiseerde bedrijven hebben geen markt en de anderen zullen terugkeren naar normalere waardering, mogelijk tot een kwart minder dan de hoogste prijzen in 2000.'

related partner content for mobile comes here

De eveneens aanwezige media-analist Alex de Groote van Credit Agricole Indosuez Cheuvreux International bevestigde de toename van andere inkomstenbronnen dan reclame in de marketing- en communicatiemarkt. '2001 kende de laagste groei in mondiale advertentie-inkomsten sinds 1991. We kunnen spreken van een reclamerecessie.' (Bron: PRWeek UK)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in