NOC*NSF en Hyves introduceren Sportwijzer
De Sportwijzer campagne duurt tot en met 18 april en moet Hyvers stimuleren om meer te gaan sporten. Daarnaast heeft NOC*NSF de doelstelling om de breedte van de sport onder de aandach tte brengen en deelname aan de Nationale Sport Week te stimuleren.
De campagne draait om het invullen van een Sportwijzer die de Hyver advies geeft over welke sport het beste bij hem past. Vervolgens krijgt hij te zien bij welke sportvereniging in de buurt de sport is uit uit te oefenen en waar hij deze kan uitproberen tijdens de Nationale Sport Week.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
NOC*NSF directeur Gerard Dielessen: ‘Sport en de sociale media hebben elkaar in de praktijk natuurlijk al lang gevonden en deze campagne geeft daar gezicht aan.”
Nine Ludwig, Hoofdredacteur Hyves: “De strategie van Hyves is om Nederland met elkaar te verbinden, sport is daar natuurlijk bij uitstek voor geschikt.”
Er zijn twee versies van de Sportwijzers gemaakt, een voor de sporter zonder handicap en een voor de sporter met een handicap.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid