Nieuwe website Bavaria
Nederland is samen met het Verenigd Koninkrijk het eerste land dat overgaat naar de nieuwe site. De komende drie maanden zullen nog 21 landen volgen. De website van Bavaria is gebaseerd op de gedachte dat een site als platform niet meer leidend is. Peer Swinkels, directielid van Bavaria, licht in een persbericht toe: 'De nieuwe website is voor ons een visitekaartje van topkwaliteit, waar de consument in een inspirerende Bavaria omgeving snel van de juiste informatie voorzien kan worden. De dialoog met onze consument willen we echter aangaan in de omgeving waar die consument uit eigen beweging al aanwezig is, bijvoorbeeld op Facebook.'
De lancering van de nieuwe website is de eerste stap in de nieuwe online communicatiestrategie en zal dit jaar opgevolgd worden door verschillende initiatieven op Social Media-gebied. Met deze strategie zal de consument vaker aan tafel zitten bij het ontwikkelen van nieuwe initiatieven.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaHet Belgische bureau Emakina heeft de site ontwikkeld. Er is gekozen voor een zogeheten ‘glocal design’. Dat betekent dat de website in ieder land dezelfde uitstraling krijgt en daarnaast voorzien wordt van lokale content. Met IP-targeting krijgt iedere bezoeker de website van zijn/haar land te zien. Bavaria.com is gebaseerd op de nieuwste HTML 5 techniek en is op alle platformen beschikbaar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid