Nieuwe tv-campagne plofkip
Morgen start Wakker Dier een nieuwe tv-campagne tegen de plofkip. In de tv-spot worden klanten van Albert Heijn en Jumbo erop gewezen dat…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De tv-spot zal in Augustus te zien zijn op NL1, NL2 en NL3.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Eén op de twee plofkippen is kreupel... ook bij Jumbo
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEén op de twee plofkippen is kreupel... ook bij Albert Heijn
Wakker Dier wil met haar plofkipcampagne bereiken dat de supermarkten overstappen op kip met 1 Beter Leven ster van de Dierenbescherming. Deze kip heeft 56 dagen om het slachtgewicht te bereiken waardoor zij beter kan lopen. .
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid