Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw webbedrijf voor betere overheidscommunicatie

Onder de naam CoolResearch. zijn CoolCapital en onderzoeks- en adviesbureau Pro Active International een bedrijf begonnen dat zich richt op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

CoolResearch verricht online (markt)onderzoek voor de publieke sector. Hiernaast adviseert het bedrijf haar klanten op het gebied van de inzet en het gebruik van nieuwe media. Tom Kok, directeur van CoolCapital: ‘Met internet kan je beter informeren, maar ook heel gericht de mening van de burgers vragen op specifieke onderwerpen. Het tijdperk dat men kan wegkomen met een betuttelende houding ten opzichte van de burger loopt ten einde.’ Fred van Aken, directeur Pro Active International: ‘Door de snelle ICT-ontwikkelingen zal de overheid efficiënter, effectiever en klantvriendelijker gaan opereren. De dienstverlening aan burgers en bedrijven kan daarmee aanzienlijk verbeteren.’ Klanten van CoolResearch zijn onder meer de Rijksvoorlichtingsdienst, het ministerie van Onderwijs Cultuur en Wetenschappen en het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid. CoolResearch is gevestigd in Amsterdam, directeur is René de Boer.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in