Nederland 2 in week 24 marktleider
Nederland 2 behaalde in week 24 een marktaandeel van 16,1 procent. De publieke zenders kwamen samen uit op 33,7 procent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Nederland 1 scoorde 11,5 procent en Nederland 3 6,1 procent. De zenders van RTL Nederland hadden een gezamenlijk aandeel van 24,4 procent: RTL4 14,8, RTL5 4,1 en Yorin 5,5. De SBS-zenders hadden samen 17,6 procent: SBS6 9,7, Net5 4,0 en Veronica 3,9.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Best bekeken programma van de week was de voetbalwedstrijd Nederland-Australië op het WK voor voetballers tot 20 jaar. Daar keken 2,56 miljoen mensen naar. Vermist had 2,17 miljoen kijkers, GTST van maandag 1,86 miljoen en het Journaal van 20.00 uur op maandag had 1,79 miljoen kijkers. Hart van Nederland op dinsdag trok 1,71 miljoen belangstellenden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid