Overslaan en naar de inhoud gaan

Kruidvat en Karwei hebben beste folder

Kruidvat wint dit jaar de Gouden Deurmat, de publieksprijs voor de folder. De prijs van de vakjury ging naar de folder van Karwei. De…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De winnaar van de Gouden Deurmat komt naar voren uit het jaarlijkse onderzoek 'Thuis Binnen Bereik' van de DDMA Businessgroep Verspreidingen. Het onderzoek meet aanbod, bereik en respons voor folders. Kortom: welke folder scoort het beste bij de consument. Dit jaar wint Kruidvat. Daarmee liet de drogist mede-genomineerden Blokker (winnaar van vorig jaar) en Gamma met een kleine voorsprong achter zich.

related partner content for mobile comes here

Diana Janssen, directeur DDMA, reikte de Gouden Deurmat uit: 'De consument geeft aan de folder van Kruidvat meer dan andere folders, relevant en informatief te vinden. En dat is toch het grootste compliment dat je als organisatie kunt ontvangen.'

De vakjury koos voor de folder van Karwei. De jury lette dit jaar onder meer op consistentie en eigenheid van de folder. Karwei ontving de prijs uit handen van juryvoorzitter Charles Borremans: 'Drie keer recht is scheepsrecht. De prijs is een terechte beloning voor een retailer met ambitie. Karwei voert een consequent folderbeleid. De folder kent een fraaie vormgeving die inspireert en uitnodigt om in actie te komen en alles voor buiten én binnen bij Karwei te kopen. Voor zowel een mannelijke als vrouwelijke doelgroep. En met name dat laatste is erg bijzonder.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in