Kruidvat en Karwei hebben beste folder


De winnaar van de Gouden Deurmat komt naar voren uit het jaarlijkse onderzoek 'Thuis Binnen Bereik' van de DDMA Businessgroep Verspreidingen. Het onderzoek meet aanbod, bereik en respons voor folders. Kortom: welke folder scoort het beste bij de consument. Dit jaar wint Kruidvat. Daarmee liet de drogist mede-genomineerden Blokker (winnaar van vorig jaar) en Gamma met een kleine voorsprong achter zich.
Diana Janssen, directeur DDMA, reikte de Gouden Deurmat uit: 'De consument geeft aan de folder van Kruidvat meer dan andere folders, relevant en informatief te vinden. En dat is toch het grootste compliment dat je als organisatie kunt ontvangen.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe vakjury koos voor de folder van Karwei. De jury lette dit jaar onder meer op consistentie en eigenheid van de folder. Karwei ontving de prijs uit handen van juryvoorzitter Charles Borremans: 'Drie keer recht is scheepsrecht. De prijs is een terechte beloning voor een retailer met ambitie. Karwei voert een consequent folderbeleid. De folder kent een fraaie vormgeving die inspireert en uitnodigt om in actie te komen en alles voor buiten én binnen bij Karwei te kopen. Voor zowel een mannelijke als vrouwelijke doelgroep. En met name dat laatste is erg bijzonder.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid