Overslaan en naar de inhoud gaan

FutureBrand en VBAT stappen uit netwerken

Ontwerpbureau FutureBrand breekt per 1 augustus via een management buyout met het netwerk van InterPublic Groep. Het bureau keert terug…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De management buy out is een initiatief van de vier partners Ype Jorna, Moritz Hoekstra, Danny Klein en Erik de Graaf. ‘Na vijf leerzame jaren als onderdeel van een groot netwerk is gebleken dat we elkaar te weinig toegevoegde waarde kunnen bieden’, aldus managing director Jorna. Millford Brand-id (40 medewerkers) wil zich duidelijker richten op de kerndisciplines packaging-, corporate-, en retaildesign.

related partner content for mobile comes here

Ook ontwerpbureau VBAT (100 medewerkers) blijkt per 1 juli na vijf jaar uit het netwerk Enterprise IG, een van de designtakken van WPP waar het sinds vijf jaar deel van uit maakte, te zijn gestapt. ‘De internationale samenwerking heeft niet gebracht wat we gehoopt hadden’, zegt managing director Bob van der Lee. VBAT gaat als zelfstandig bureau binnen de WPP-groep verder.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in