Overslaan en naar de inhoud gaan

Eurobest: FHV BBDO op shortlist Integrated

FHV BBDO is het enige Nederlandse bureau dat op de shortlist Integrated van het Eurobest reclamefestival staat. Het bureau is genomineerd…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In totaal staan er 9 cases op de lijst. Behalve FHV BBDO staan de volgende bureaus op de shortlist:
- Saatchi&Saatchi Bratislava: Messages voor T-Mobile
- DDB Stockholm: Recruitment voor Swedish Armed Forces
- Publicis Londen: Start thinking soldier voor British Army/COI
- Acne Advertising Stockholm: Anti-car voor Flygbussarna Airport Coaches
- Mortierbrigade Brussel: Eternal Moonwalk voor Studio Brussel
- Air Brussel: Wake up, humans voor Amnesty International
- Boondoggle Leuven: Banner concerts voor Axion
- Saatchi&Saatchi Londen: Life is for sharing voor T-Mobile

related partner content for mobile comes here

De Belgen, en ook de Zweden en Britten maken vanavond het meeste kans op het winnen van een Integrated Award.

De shortlist voor Craft (het best gemaakte/geproduceerde werk) werd ook vanmorgen bekendgemaakt. Hierop komen geen Nederlandse inzendingen voor. De Belgen doen het ook in deze categorie weer goed met 6 inzendingen op de lijst. Daarnaast zijn de Fransen en Britten goed vertegenwoordigd. In alle categorieen samen maakt Nederland met 33 inzendingen kans op een prijs. De awards worden vanavond om half acht in de Beurs van Berlage uitgereikt.

Zie voor een aantal campagne-uitingen van de FHV BBDO-case.

De laatste dag van Eurobest in Amsterdam is zojuist begonnen met een seminar van Grey-Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in