Overslaan en naar de inhoud gaan

Eigenaar ‘beste kaaswinkel’ van Amsterdam verzint titel zelf

Hij noemt deze zelfverzonnen titel ‘een commerciële knipoog.'
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De eigenaar van Amsterdam Cheese Company, een keten met vier toeristische kaaswinkels in Amsterdam, verzon zelf de titel &;beste kaaswinkel van de stad&;.

related partner content for mobile comes here

Maar die verkiezing blijkt helemaal niet te bestaan, zo ontdekte .

Eigenaar Quirijn Kolff vindt de uiting &;een commerciële knipoog.&; Hij zegt in de krant: ‘Ik denk dat er veel ondernemers zijn die technisch gezien niet zijn wat ze zeggen te zijn. Als je zoiets leest, zonder bronvermelding, dan neem je zo&;n uitspraak toch sowieso al met een korreltje zout?’

De eigenaar meent dat zijn kaaswinkel de beste is omdat volgens hem een medewerker van de Universiteit van Amsterdam promotieonderzoek naar klanttevredenheid deed en daaruit bleek dat de klanten tevreden zijn over assortiment en service.

De UvA weet echter niets van zo’n onderzoek.

De eigenaar zal de tekst van de flyers die bij de winkel worden uitgedeeld, verwijderen.

Bron: Het Parool

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in