Overslaan en naar de inhoud gaan

DTG verkoopt Scoot Media

DTG, voorheen De Telefoongids, heeft Scoot Media inclusief dochter MediaMinded volledig aan investeerder Ramon Casander en managing…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

DTG verkoopt om zich op de kernactiviteiten te kunnen richten. De overname brengt voor Scoot Media weinig veranderingen mee. Het bedrijf blijft zich richten op internationalisering en managing director Tim Roemer houdt de dagelijkse leiding over de organisatie. Ramon Casander gaat zich bezighouden met het strategische kader van de onderneming.

related partner content for mobile comes here

Roemer zegt dat er in de markt van leadgeneratie 'nog legio kansen' liggen. 'Als zelfstandig ondernemer kun je net iets sneller schakelen. Ik ben dan ook blij dat ik nu als mede-eigenaar nog meer de mogelijkheid krijg om de kansen te benutten.'

Ceo Erik Hoekstra van DTG meldt dat Scoot Media niet langer past binnen de kernactiviteiten: het aanbieden van online marketing services voor het MKB. 'Maar er is absoluut ruimte om Scoot Media te laten groeien en Roemer is zeer goed in staat het bedrijf internationaal naar het volgende niveau te tillen.'

Scoot Media werd in januari 2008 aangekocht, kort na de aankondiging van de overname van Truvo, de toenmalige uitgever van de Gele Gids.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in