Overslaan en naar de inhoud gaan

D-reizen en Roorda brengen ode aan vakantiegevoel

Multimediale vroegboekcampagne zet de totale ontspanning in het zonnetje.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Roorda Reclamebureau is verantwoordelijk voor de  nieuwe campagne en deze bestaat uit drie tv- en vijf radiocommercials, online bannering, pre-rolls, social content en POS in de winkels. D-reizen wil laten zien dat ze de klant ontzorgen, omdat op één plek kan worden gekozen uit alle zonnige vroegboekbestemmingen van vrijwel alle reisorganisaties. Er staat bovendien een Persoonlijke Reisadviseur klaar die helpt met alle vragen en keuzes.

related partner content for mobile comes here

‘Zeker weten dat je de beste deal hebt en alles goed is geregeld, geeft vakantiegangers de ruimte tot onbezorgd genieten en eens uitgebreid te filosoferen over ‘first world problems’, zegt Joeri Jansen, creative director van Roorda Reclamebureau. &;Denk hierbij aan de vraag of je nou echt de zee hoort in een schelp, de rimpeltjes in je handen na het zwemmen ook weer weggaan of wat voor weer het nu in Nederland is.&;

Credits

Bureau: Roorda Reclamebureau

Creatie: Joeri Jansen, Pieter Schouten en Nick Philipse

Account: Judit de Graaff

Strategie: Paul Sijtsma

Producer bureau: Marcel Ossendrijver

Regie: Joris Dommels

Camera: Tibor Dingelstad

Producer: William Griffioen

Line producer: David Leite

Postproductie: The Compound

Sound design: Feike de Wit (Soundcircus)

Edit: Patrick Schonewille

Design: Jorn Slotboom

Verantwoordelijk bij klant: Danja Lekkerkerk en Karlyn Blom

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in