Communicatie Poll: DSB Bank
De Communicatie Poll van deze week is gewijd aan de woelige baren waarin DSB Bank verzeild is geraakt. De stelling luidt ‘DSB Bank…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De stelling van vorige week luidde ‘De Postbus 51 spotjes hebben minder effect vanwege de matige kwaliteit’ Daarmee was een meerderheid van 63 procent het eens. Zij opteerden voor het antwoord ‘Inderdaad, het contact met het publiek is zoek’. Een minderheid van 37 procent oordeelde anders en koos voor ‘Nee, er is botweg minder budget dus minder bereik’.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid