Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola start Europese pitch

Coca-Cola heeft opzien gebaard door een competitie uit te schrijven rond het Europese account.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eerder werd alle thema-reclame in de VS gemaakt en nationaal geadapteerd; een zekere regionalisatie van de reclame-inspanningen van het concern doet hiermee zijn intrede.

related partner content for mobile comes here

De drie vaste bureaus van Coca-Cola pitchen naar het account: Leo Burnett, McCann-Erickson en Publicis. Volgens het Britse blad Campaign zou er een nieuw bureau aan de lijst van combattanten zijn toegevoegd, namelijk Soul, de breakaway van topmedewerkers van het Engelse bureau Bartle Bogle Hegarty. Soul is al door Coca-Cola ingeschakeld om een campagne te maken die in Engeland moet gaan lopen. Het winnende bureau mag de ‘enjoy’-campagne vervangen en mogelijk ook in landen buiten Europa introduceren, meldt het blad.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in