Overslaan en naar de inhoud gaan

Jeroen Hunfeld van BBDO naar Vendex KBB

Jeroen Hunfeld (50), voorzitter van BBDO Nederland, wordt per 1 oktober lid van de hoofddirectie van Vendex KBB, alwaar hij zich gaat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

"Als retailer van huis uit en dus straks ook als voormalig merkenadviseur een fantastische uitdaging", aldus Hunfeld.

related partner content for mobile comes here

Hunfeld geeft de leiding over aan Andy Mosmans, Jacques Kuyf en Walter Amerika, die als co-ceo's nu reeds het management voeren over FHV/BBDO Group creative business enterprise, die op dit moment naast FHV/BBDO creative marketing agency bestaat uit FHV/Content creative development company, FHV/Corporate creative management consultancy, FAN, FIT, FAB en verder de daarbij behorende bedrijven Liberty, @tmosphere, Signum, Signum Niehe en Het ReklameTeam.Het drietal, met Walter Amerika als voorzitter, zal met de overige BBDO Nederland bedrijven - BVI One2One, BBDO Business Communications, Sponsoring Adviesgroep en Bennis Porter Novelli - samenwerken aan de verdere uitbouw van het succes van de groep.Hunfeld was tot media vorig jaar managing director van FHV/BBDO, een functie die hij acht jaar had. Daarvoor was hij onder meer directievoorzitter van Albert Heijn Nederland en in dient bij KBB.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in