Brandbarometer: Beloof minder, bereik meer
De traditionele verhoudingen in de Brandbarometer van Clipit zijn terug van weg geweest. Maar liefst vijf banken zijn vertegenwoordigd in…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De traditionele verhoudingen in de Brandbarometer van Clipit zijn terug van weg geweest. Maar liefst vijf banken zijn vertegenwoordigd in de top-10 van de merken, die de afgelopen twee weken het online-nieuws domineerden. Met ABN Amro, Rabobank en ING op respectievelijk 1, 2 en 4 zijn met name de klassieke banken goed vertegenwoordigd. Naar de Brandbarometer
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid