NightWriters en Interbest: Six Word Story


Het gaat om de eerste officiële wedstrijd in het schrijven van extreem korte verhalen. Iedereen kan gedurende de komende twaalf maanden iedere maand één of meerdere verhalen van exact zes woorden insturen. Het beste verhaal van zes woorden wordt gepubliceerd op een reclamemast van Interbest langs de snelweg.
Deelnemers kunnen hun Six Word Story per sms insturen. Een vakjury, met daarin onder andere Nightwriters-oprichter Kluun en andere schrijvers, kiezen elke maand het beste verhaal van zes woorden. De twaalf maandwinnaars gaan door naar de finale tijdens een Nightwritersavond in maart 2011, waar de hoofdprijswinnaar bekend wordt gemaakt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTot de winnaar bekend is worden Six Word Stories van bekende schrijvers als Saskia Noort, Susan Smit, Herman Koch en Christophe Vekeman op de reclamemasten gepubliceerd.
Deelnemers kunnen een sms met daarin de zes woorden, voorafgegaan door het woord ‘SIX’ sturen naar 3111. Voor iedere deelname ontvangt de gebruiker één bericht retour ter bevestiging. Dit
eenmalige bericht kost 1,50.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid