Zes bureaus over voor Heineken USA-account
Zes bureaus zijn overgebleven in de review voor het Heineken USA Lager & Premium Light -account.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Volgens bronnen blijven de huidige bureaus WPP Group's Berlin Cameron United (Premium Light) en Publicis Groupe's Publicis (Heineken Lager) in de race, naast Havas' Arnold, Interpublic Group's The Martin Agency, WPP Group's Ogilvy & Mather en independent M&C Saatchi.
Onder meer IPG's Deutsch en Carmichael Lynch, Omnicom Group's Merkley + Partners, Publicis' Saatchi & Saatchi en WPP’s JWT zijn afgevallen. Het account is zo’n 80 miljoen dollar waard. Publicis heeft ook Amstel Light in handen in de VS, maar dat maakt geen deel uit van de review.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Bron: Adweek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid