Winnaar Top of Flop 2009: Jillz in een flesje
De winnaar van de Top of Flop 2009 is bekend: Jillz in een fles won de verkiezing, met 24 procent van de stemmen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het publiek kon kiezen uit 10 productintroducties, eerder besproken op MarketingOnline. Het ciderdrankje Jillz was eerst alleen in de horeca verkrijgbaar, maar sinds 2009 ook in de winkel te koop.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Tweede plek was voor Nescafé Dolce Gusto. De koffie-automaat, die het gat moet opvullen tussen de Senseo en de Nespresso, kreeg 22 procent van de stemmen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Nummer 3 werd Sourcy Vitaminwater (11 procent). Opvallend: de E-Reader bleef achter in de verkiezingen en kreeg maar 7 procent van de stemmen.
De hele lijst ziet er als volgt uit:
Maar liefst 2617 mensen brachten de afgelopen maand hun stem uit op MarketingOnline.nl, waarvoor dank!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid