Samenwerking Wehkamp en C&A
Het gaat in eerste instantie om een proef van een halfjaar waarbij er ongeveer honderd artikelen te bestellen zijn. Het kledingmerk heeft zich geen doelen gesteld met betrekking tot de extra omzet die internet moet genereren.
Volgens Frans ten Berge van C&A is het moeilijk om vooraf in te schatten wat het gaat doen. ‘We weten alleen dat onze klanten ook via internet kleding willen kunnen kopen.' Wehkamp’s Pieter van Diepen: ‘C&A is een mooie aanvulling. We hadden al veel huismerken. Nu krijgen we er ook een groot merk bij.'
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisHet kledingbedrijf heeft ervoor gekozen om de internetverkopen uit te besteden omdat Wehkamp er veel ervaring mee heeft. ‘De logistiek zou voor ons te moeilijk worden', aldus Ten Berge tegen het ANP.
Zie ook Adfoblog.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid