Overslaan en naar de inhoud gaan

nu:amsterdam maakt design ROTER 2 in 1

nu:amsterdam creëerde het design voor de nieuwe propositie voedingssupplementenmerk ROTER 2 in 1; met behoud van ROTER karakteristieke…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uitgevoerd in onderscheidende kleuren moet dit voor de nodige impact zorgen op het schap bij de drogist en navigatie naar de juiste variant voor de consument: Vitamine D, C of Magnesium.

related partner content for mobile comes here

nu:amsterdam: ‘Uit onderzoek blijkt dat veel mensen naast een multivitamine voor de algehele gezondheid ook een andere vitamine of mineraal gebruikt voor één specifieke behoefte. ROTER combineert deze twee behoeftes en lanceert de unieke 2 in 1 tabletten, verkrijgbaar in drie varianten. Eén tablet staat altijd garant voor een complete multivitamine, met het verschil dat je nu kunt kiezen voor een hogere dosering vitamine C als ondersteuning van de weerstand, een hogere dosering vitamine D voor het behoud van sterke botten of juist voor Magnesium dat extra energie geeft bij vermoeidheid. Kortom: met de nieuwe ROTER 2 in 1 Multivitamine + ondersteun je je algehele gezondheid, maar pak je ook gericht één specifiek probleem aan.’

Klant: Imgroma/ROTER

Marketing: Cynthia van Lohuizen, Jeroen Weldam

Bureau: nu:amsterdam

Strategie en account: Pablo van Gastel

Creatie: Raul Rodrigues

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in