Novartis kiest MindShare
Farmaconcern Novartis heeft MindShare (in de VS) gekozen voor behandeling van het wereldwijde account van 250 miljoen dollar.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Novartis uit Zwitserland is onder meer producent van de Gerber-medicijnen voor baby’s en een nieuw medicijn voor de behandeling van Alzheimer. De stap betekent een consolidatie. Eerder had Novartis het media-account gesplitst onder vier bureaus: Initiative Media, Lowe, Media Planning Group en ook al een gedeelte bij MindShare. Pfizer en GlaxoSmithKline hebben recent ook hun media-accounts geconsolideerd. MindShare versloeg in een pitch OMD en Starcom Media Vest. Novartis koos voor MindShare ondanks het feit dat het bureau al werkt voor concurrent Bristol-Myers Squibb.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid