Overslaan en naar de inhoud gaan

Mischa Oudolf nieuwe strategy director New Growth Strategies

Ze is ruim 20 jaar werkzaam in branding en werkte voor merken als ABN Amro, Hi, MTV Mobile, Simyo.
Mischa Oudolf nieuwe strategy director New Growth Strategies
Mischa Oudolf nieuwe strategy director New Growth Strategies
Mischa Oudolf nieuwe strategy director New Growth Strategies
Mischa Oudolf nieuwe strategy director New Growth Strategies

New Growth Strategies, het adviesbureau binnen het netwerk van TBWA, verwelkomt Mischa Oudolf als strategy director. Volgens het bureau is Oudolf een ervaren merkbouwer die merken tot leven brengt. Dit deed ze hiervoor bij onder andere ABN Amro, Hi, MTV Mobile, Simyo en BSH. Ze is ruim 20 jaar werkzaam in branding op het gebied van strategie, positionering, internal branding, customer experience, media en -online- communicatie. New Growth Strategies zegt dat Oudolf een merkbouwer is met veel gevoel voor klanten en medewerkers. ‘In de tijd dat ze verantwoordelijk was voor het merk Simyo werd het bedrijf uitgeroepen tot het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland.’  

related partner content for mobile comes here

Sterk merk basis als voor succes

Oudolf zegt over haar nieuwe aanstelling: ‘Ik geloof dat een sterk merk de basis is voor succes en groei. Als het merk echt begrepen en omarmd wordt door de organisatie, dan kan je het in alles consistent doorvoeren en je daarmee onderscheiden. Door een duidelijke en oprechte positionering met communicatie die raakt krijg je enthousiaste klanten en trotse medewerkers en daardoor trek je weer nieuwe liefhebbers aan.’.

'Spirit van Hi binnenbrengen'

Marc van Eck, oprichter en ceo van New Growth Strategies,voegt daaraan toe: ‘Ruim 15 jaar geleden leerde ik Oudolf al kennen toen ik het prachtige merk Hi hielp met positionering en Internal Branding. Helaas is Hi niet meer, maar des te leuker dat Oudolf de spirit van Hi bij ons naar binnen gaat brengen en alle toffe ervaring die zij sindsdien heeft opgedaan. Zo kunnen wij doorgroeien en nog meer klanten verder helpen.’

Creatieve business-strategen

Het team van New Growth Strategies bestaat uit creatieve business-strategen, met een focus op strategie, positionering en internal branding, desgewenst in samenwerking met TBWA voor de creatieve doorvertaling. New Growth Strategies is onder leiding van Van Eck en Joost van Gelder een zelfstandig bureau in het TBWA-netwerk.

Lees ook: Marketing moet zijn maatschappelijke belofte waarmaken

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in