Overslaan en naar de inhoud gaan

Koopmans kiest voor Sogood

Na een bureauoriëntatie heeft Koopmans - bekend van de traditionele Hollandse bakproducten - besloten de toekomstige…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Geertjan Vorstenbosch, marketing manager bij Dr. Oetker Nederland: 'We zoeken een bureau dat bij ons past. Tijdens de strategische heroriëntatie bleek Sogood pro-actief de juiste snaar te raken met een pragmatisch doeltreffende en daarmee voor ons passende aanpak die ons zeer aanpreekt.'

related partner content for mobile comes here

Edwin Visser, directeur van Sogood: 'Wij werken al 10 jaar voor Dr. Oetker en het toevoegen van het Koopmans account stond al jarenlang op ons verlanglijstje.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in