Overslaan en naar de inhoud gaan

Jongen met Downsyndroom gewoon fotomodel

Target en Nordstrom, twee Amerikaanse retailers, hebben een jongen met het syndroom van Down opgenomen in hun reclame-uitingen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De jongen, Ryan geheten, stond een paar maanden geleden in de catalogus van Nordstrom. Niet als ‘jongen met het syndroom van Down’, maar gewoon als een van de kindmodelletjes in de catalogus. Nu staat de jongen in een kledingadvertentie voor Target, opnieuw zonder speciale aandacht voor het feit dat hij het syndroom heeft. Ouders met kinderen met het syndroom van Down dat ze dit een goede zaak vinden: het gaat erom dat de kinderen erbij horen, in plaats van dat ze als apart zijnde worden behandeld.

related partner content for mobile comes here

(bron: )

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in