Overslaan en naar de inhoud gaan

“Geen bod Publicis op Grey

Publicis Groupe zal geen bod doen op ´de gehele Grey Group´. Na de overname van Bcom3 vindt topman Maurice Levy een bod op Grey minder…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Levy zegt dit vanmorgen in een interview met de Franse krant Le Figaro. Hoewel de Fransman Grey en Publicis perfect bij elkaar vindt passen, gezien het internationale netwerk, zijn portfolio en gelijkenissen met het concept van Publicis. Ook noemt hij in het interview zijn vriendschap met Grey-baas Ed Meyer en roemt hij de kwaliteiten van de Amerikaan.

related partner content for mobile comes here

´Maar sinds onze acquisitie van Bcom3 is een overname van Grey minder belangrijk. Alles staat of valt bij het belang van onze klanten en merken en ze een betere performance te geven. Op dit punt zijn de voordelen van een overname van Grey mager. Ook strategisch gezien is een bod niet van belang.´

Een gebrek aan geld van de Franse communicatiegroep wuift Levy weg. ´We hebben genoeg geld. De beslissing is puur strategisch.´Ook een betere positie in de wereldwijde bureauranking noemt Levy niet relevant. ´We staan goed gepositioneerd op een vierde plaats.´

WPP lijkt nu de beste kandidaat om Grey Group over te nemen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in