Overslaan en naar de inhoud gaan

Essent is weer 'Helemaal thuis'

Bureau Etcetera lanceert nieuwe campagne
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Tot 2010 was de merkbelofte van Essent ‘Helemaal thuis’. Vanaf woensdag heeft de energiedienstverlener een nieuwe reclamecampagne met deze .

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Essent Levert

Zes jaar geleden wilde Essent niet meer bekend staan als energieleverancier, maar als energiedienstverlener. Om dat voor elkaar te krijgen ontwikkelde Etcetera de campagne ‘Essent Levert’. De focus lag op de producten en de diensten van Essent die comfort in huis verbeteren.

Onderscheiden

Danny van de Wetering (Etcetera): ‘Essent levert allerlei producten en diensten die gericht zijn op . Samen hebben we besloten dat het merk zich hiermee kan onderscheiden van de twee andere grote energieleveranciers, Nuon en Eneco.’

Muziek

Volgens Van de Wetering past de slogan ‘Helemaal thuis’ daar goed bij. Daarom besloten ze om de oude merkboodschap weer van stal te halen. Ook de muziek is een oude bekende in een nieuw jasje: een nieuw arrangement van de bekende Madness hit ‘Our House’. De campagne draait om comfort in huis. In de video zie je niet alleen dat menselijke bewoners, maar ook dieren graag terug komen in hun comfortabele huis.

Credits:

Creatie: Stan van Zon, Gido van der Vlies

Strategie: Frank Huiberts, Job Koopman

Business Director: Danny van de Wetering

Campagne producer: Jozé Rikken

Productiemaatschappij: Caviar

Regisseur: Henry Scholfield

DOP: Rutger Storm

Producers: Evan van Riet, Riren Berhaeghe, Leslie Verbist

Post-productie: Nozon

Geluid: Alfred Klaassen

Muziek: De Geluiderij / Sander Baas

Verantwoordelijk bij klant: Monique van Weert, Ingrid Nagtzaam, Maaike Visser 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in