Overslaan en naar de inhoud gaan

Caipi One: ‘cocktail innovatie’

BST Beverages introduceert het cocktailmerk Caipi One in Nederland. Herwin van den Berg van BST Beverages noemt het een cocktail innovatie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van den Berg zegt dat vernieuwend is vanwege de portieverpakking, het verse fruit en de 100% pure natural garantie. Het fruit voor het product wordt in Brazilië verbouwd. Het geoogste fruit wordt ter plekke verwerkt en ingevroren. Vlak voor het serveren wordt de fruitcocktail teruggebracht naar 0 graden. Hiervoor is een speciale Defroster ontwikkeld. Horeca ondernemers krijgen de Defroster gratis, evenals een vriezer en een POS pakket.

related partner content for mobile comes here

Caipi One is geïntroduceerd op de Horecava 2010 en is nog op een beperkt aantal locaties - waaronder Panama in Amsterdam - verkrijgbaar. Een locatielijst is er nog niet. Ilona van Wegen van BST Beverages zegt dat het aantal locaties snel zal uitbreiden en verkrijgbaar zal zijn in discotheken, clubs, grand cafés en strandtenten. Het geeft horecagelegenheden volgens de investeerder de gelegenheid om cocktails te serveren zonder gespecialiseerde bartenders in dienst te hebben. Caipi One wordt eerst uitgerold in Nederland, daarna zal het merk uitbreiden naar meerdere Europese landen.

Ondanks het feit dat de grondstoffen ingevroren uit Brazilië komen, vindt Ilona van Wegen Caipi One wel een passende propositie in de huidige tijd waarin 'groen denken' een steeds grotere rol krijgt. Van Wegen: 'Het product is juist zeer passend in deze tijd van het milieu. Het fruit wordt in Brazilië geplukt en gelijk diepgevroren. Het product bevat geen toevoegingen en mag dus de stempel “puur natuurlijk” dragen. Vanaf Brazilië komt het product per boot naar Nederland. Net als bij alle importproducten die we in Nederland consumeren.'

Caipi One is bij de start verkrijgbaar in 6 verschillende smaken, waaronder een Caipirinha, op basis van limoen, cachaça en rietsuiker, en een Yellow Sun met passievruchten, vodka en rietsuiker.

De pay-off van het nieuwe merk luidt ‘Taste Brazil!’. BST Beverages: ‘Het merk Caipi One ademt het sprankelende Braziliaanse leven, vol dynamiek en passie.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in