Ad Pepper en Hitplay Media gaan alliantie aan
Ad Pepper media is een strategische alliantie aangegaan met Hitplay Media, marktleider in oplossingen voor gerichte videoreclame.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De gepatenteerde Cupid Targeted Technology van Hitplay is een ASP-oplossing voor de integratie van gerichte videoreclame on-demand. Ad pepper media neemt de techniek in licentie voor haar wereldwijde netwerk van ruim 470 websites. In 2000 zullen volgens Digital Broadcast en Programming/Webcast Track meer dan 420 miljoen videostreams op het web te zien zijn, goed voor 420 miljoen dollar aan reclame-inkomsten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Volgens Jupiter Communications zal in 2002 een derde van alle uitgaven voor online adverteren worden besteed aan rich-mediacampagnes.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid