Overslaan en naar de inhoud gaan

Zalando & SuperHeroes tegen de Nederlandse man: ‘Doe ff extranormaal!’

De campagne 'Be Extranormaal' daagt Nederlandse mannen uit hun eigen stijl te herdefiniëren.
mode voor mannen
mode voor mannen

Doe normaal zeggen ze, dan doe je al gek genoeg. Maar wat is normaal? Om Nederlandse mannen aan te moedigen meer zelfverzekerd te zijn en de beste versie van zichzelf te worden, lanceren Zalando en SuperHeroes Amsterdam de campagne ‘Be Extranormaal’.

related partner content for mobile comes here

Met de lancering van de Herfst/ Winter herencollectie van 2019 geeft Zalando, Europa’s toonaangevende platform voor mode en lifestyle, ‘normaal’ een nieuwe betekenis. Met als doel meer onderscheid te creëren, moedigt de campagne “Be Extranormaal” Nederlandse mannen aan hun eigen stijl te herdefiniëren, de status quo uit te dagen en vrij te zijn.

De campagne creëert een link tussen de Nederlandse cultuur en de laatste modetrends, met een extra focus op individualiteit. Frisse, moderne kledingstukken in traditionele Nederlandse landschappen bieden een contrast tussen oud en nieuw. De boodschap van de campagne: je bent ‘Free to Be’, voel je vrij om je eigen karakter en stijl uit te dragen.

De films en fotografie zijn geschoten door Noël Loozen, regisseur en fotograaf bij HALAL. Bekijk hier de hero film en de korte video’s. De campagne gaat deze week live.

Credits:

Bureau: SuperHeroes Amsterdam

ECD: Rogier Vijverberg

Creative director: Niels Straatsma

Creatie: Diego Lauton de Oliveira & Fede Botella Padilla

Strategie: Daniel Vargas-Gomez

Account Director: Marieke Fit 

Account Manager: David Andrés Vis Larzábal

Agency producers: Angélica Pangat, Severien Jansen & Ariel Castillo

 

Productie maatschappij: HALAL

Regisseur en fotograaf: Noël Loozen

DOP: Tim Kerbosch

Stylist: Christian Stemmler

Hair & make-up: David Koppelaar

Productie design / art director: Tim Balk

Editor: Arthur Wong

Grading: Erik @ De Grot

Sound Design: Gijs den Hartogh

Muziek: Raven Artson

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in