Overslaan en naar de inhoud gaan

SodaStream geeft 'zeedieren een stem', een schildpad krijgt die van Rod Stewart

Campagne is opgebouwd rond de boodschap dat SodaStream plastic wegwerpflesjes voorkomt.

Geen merk dat zichzelf zo positioneert met iets wat het niet is. Sodastream bouwt zijn campagne volledig op rond de boodschap dat het niet zorgt voor plastic wegwerpflesjes. En heeft daar opnieuw de nodige starpower voor ingezet. Rod Stewart als zeeschildpad zingt samen met een koor op een plastic-afvalberg ‘Now is the Time for Change’
 

related partner content for mobile comes here

'Zeedieren een stem'

In het begeleidend persbericht mag  Daniel Birnbaum, ceo SodaStream International, uitleggen waarom de video is gemaakt: ‘In deze campagne willen we zeedieren een stem geven en samen met hen mensen en bedrijven aanmoedigen over te schakelen van wegwerpplastic naar herbruikbare verpakkingen.’

Later in het persbericht mag Birnbaum opmerken dat één herbruikbare SodaStream-fles duizenden plastic wegwerpflessen kan besparen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in