Overslaan en naar de inhoud gaan

Nivea speelt in op eerste zonnige week met 'insmeerlied'

Het zonnebrandmerk komt met een insmeerlied- en dansje en een Whatsapp-dienst.

Zonnebrandmerk Nivea Sun wil ouders en kinderen aanmoedigen zich goed in te smeren tegen de zon. Dat doet het merk met een campagne tijdens de eerste paar zonnige dagen van 2018.

related partner content for mobile comes here

De actie begint woensdag op sociale media en blogs die gericht zijn op de doelgroepen moeders en kinderen (bureau: RIDE). Een van de doelen is zoveel mogelijk aanmeldingen voor de Nivea Zonkracht Alert, een Whatsapp-dienst die je eraan herinnert dat het tijd is om je in te smeren.

Whatsapp-dienst

Op dagen met een zonkracht UV-index van 5 of hoger krijg je ’s ochtends via WhatsApp een bericht ter herinnering om je in te smeren. Om de Zonkracht Alerts te ontvangen voeg je 06-57622911 toe aan je contactpersonen en stuur je een WhatsApp-berichtje met ‘NIVEA AAN’.

Vrolijk lied

Verder maakten creatief bureau Ride en de Babette Labeij Music Academy het insmeerlied met de titel ‘Elke Mooie Dag’. Het is een vrolijk lied met een dansje waarmee kinderen spelenderwijs het belang van goed insmeren kunnen leren.

Brandmanager Kiki Crijns van Nivea Sun: 'Bij het lied hoort een videoclip met ‘insmeerroutine’. Zo leren kinderen niet alleen wanneer en waarom ze moeten insmeren, maar wordt het insmeren ook een leuke activiteit.'

Credits

Klant: NIVEA SUN (Beiersdorf)
Verantwoordelijk bij klant: Kiki Crijns, Sophie Plender-Janse, Ivo Wesemann
Bureau: RIDE
Creatie: Pim de Graaff & Lee Plaschek
Account: Sander van de Weijer, Fiona Jacob
Productiebedrijf: RIDE Motion
Producer: Fiona Jacob
Director: Lee Plaschek
D.O.P: Roy van Egmond
Edit: Robin Vrachtdoender
Post-productie: RIDE Motion
Muziek: Babette Labeij Music Academy
Mediabureau: Wavemake

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in