Overslaan en naar de inhoud gaan

My Jewellery scoort bij Nederlands publiek met adventkalender op TikTok

Negen miljoen views en 9,4 miljoen impressies en meer dan 100.000 likes.
my Jewellery
my Jewellery

My Jewellery heeft met een TikTok-campagne rond zijn adventkalender gescoord bij het Nederlandse publiek, zowel in betrokkenheid van de TikTok-community als de productverkoop. Gedurende de campagne die recent liep, waren er 9 miljoen views en 9,4 miljoen impressies, met daarbij duizenden reacties en meer dan 100.000 likes op de adventspost. Door de campagne is de adventskalender van My Jewellery al volledig uitverkocht.

related partner content for mobile comes here

Case

My Jewellery wilde in aanloop naar kerst een hype creëren rondom haar adventskalender en tegelijkertijd maximale naamsbekendheid genereren. Het merk zocht de samenwerking op met TikTok voor een Spark Ads campagne die een feestelijke trend zou aanwakkeren rond het merk en de producten. My Jewellery plaatste verschillende organischeen creator-video's rondom de kalender.

Dat gebeurde in vier fases, in lijn met de klantreis, variërend van het enthousiasmeren en het aankondigen van de adventskalender tot uiteindelijk het 'uitpakken' van de producten. Het merk werkte samen met zes populaire creators en nog eens 75 micro-creators om bijbehorende content te produceren en daardoor de hype te vergroten.

Julia Zentjes, social advertising coördinator bij My Jewellery: 'TikTok is het ideale platform voor My Jewellery, omdat de gebruikers perfect in onze doelgroep passen en we onze producten op een unieke en creatieve manier kunnen presenteren.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in