Overslaan en naar de inhoud gaan

Het warme thuiskomen van Unox in nieuw jasje

Met deze nieuwe campagne wil Unox laten zien dat je het warme gevoel van thuis niet alleen thuis hoeft te voelen.
Unox
Unox

Unox start het nieuwe jaar met het gevoel van thuis en wil dat vertrouwde gevoel op een nieuwe manier laden. Met de nieuwste campagne heeft het merk gekozen om met een echt verhaal te laten zien, dat het warme gevoel van thuis overal kan plaatsvinden. 

related partner content for mobile comes here

Broertjesdag

De campagne draait om de momenten die we bewust of onbewust beleven, en ons dat warme gevoel geven. In de campagne zien we Easy May in haar drukke leven bewust tijd maakt voor juist die momentjes die haar weer even thuis laten voelen. Zo maakt zij op haar ‘broertjesdag’, een keer in de twee weken, soep klaar en brengt ze deze naar haar broer. Hij woont verder weg, in een gezinsvervangend tehuis. Aangekomen bij haar broer eten ze, zoals altijd, samen een kopje soep en zie je een gelukkige Easy May, die het gevoel van thuis uitstraalt. 

Emma Branderhorst

Voor de film koos TBWA\Neboko voor regisseur Emma Branderhorst. Ze maakt menselijke en universele films, veelal vanuit een vrouwelijk perspectief. 'Bij het maken van de film heb ik de authenticiteit van Easy May en haar broer Dyce continu in gedachten gehouden. Ik heb mogen werken met een echt verhaal tussen broer en zus, dat is bijzonder. Voor mij is het allerbelangrijkste dat je de onvoorwaardelijke liefde tussen broer en zus voelt. Door gedurende het hele proces, in zowel de voorbereiding als tijdens de draaiperiode, zo dicht mogelijk bij Easy May haar verhaal te blijven en alles met haar te overleggen is het echt haar verhaal.'

Credits:
Verantwoordelijk bij Unox: Esther van Spronsen, Liane Lens, Clara Kappen
Reclamebureau: TBWA\Neboko
Mediabureau: Mindshare.Greenhouse
PR bureau: HPB | Het PR Bureau
Productiemaatschappij: Pink Rabbit 
Offline edit: MRTN
Sound design: Soundcircus
Muziek: MassiveMusic
Grading: Crabsalad
VFX & online: Crabsalad

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in