Overslaan en naar de inhoud gaan

EndemolShine houdt creatieve competitie Engage the Future met tien NGO’s

Inzet is de volledige productie van een online campagne
Miniatuurvoorbeeld
© Bas Geerdink
Miniatuurvoorbeeld
© Bas Geerdink

EndemolShine Beyond, de digitale unit van EndemolShine Nederland, gaat tien NGO’s de komende weken helpen awareness rondom het thema ‘Women empowerment’ te vergroten.

related partner content for mobile comes here

Terres des Hommes, Mama Cash, Dance4Life, Oxfam Novib, She Matters, CHOICE, ONE, Femmes for Freedom, Hivos en Momma Luv gaan de strijd met elkaar aan om de realisatie van de volledige productie van een online campagne. 
 

Vandaag trapten ze af met een workshop van online marketing- en social media experts. Onder anderen Omar Kbri (MAAK), Lenneke van Ingen (A Million Faces) en Arjen Lubach (schrijver, komiek en tv-presentator ‘Zondag met Lubach’) delen vandaag hun expertise met de tien NGO’s over het gebruik en de inzet van sociale mediaplatformen, het bereiken van doelgroepen en het creëren van bewustzijn voor maatschappelijke issues. 

Op de agenda staan diverse onderwerpen, waaronder online video (strategie), storytelling, content en sociale relevantie, videostrategie en samenwerken met influencers.

Jury

In de vier weken die na de workshop volgen, worden de deelnemers verder begeleid door de digital professionals van EndemolShine. Met deze kennis ontwikkelen zij zelf een eigen campagne-idee en social media strategie, die zij vervolgens pitchen voor een jury die bestaat uit Lenneke van Ingen A Million Faces), Viola Welling (MAAK) en Annic van Wonderen (Annic.com en voorheen I Love Fashion News). 

De beste online strategie wint uiteindelijk de volledige door EndemolShine Beyond geproduceerde campagne.

Engage the future, EndemolShine
Bas Geerdink
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in