Overslaan en naar de inhoud gaan

Duurzaamheidscampagne Philips moet reputatieknauw helpen helen

Philips heeft handenvol bewijs dat het duurzaam bezig is, maar hoe breng je dat complexe verhaal over?
Oog voor mens én planeet
Oog voor mens én planeet
© Philips
Oog voor mens én planeet
Oog voor mens én planeet
© Philips

Begin dit jaar lanceerde Koninklijke Philips de campagne ‘Oog voor mens én planeet’. De vraag die de wereldwijde marktleider in gezondheidstechnologie centraal wil stellen, luidt: ‘Als onze planeet niet gezond is, kan de mens dat dan wel zijn?’ Een duurzaamheidscampagne dus. De timing is zo gek nog niet, want recent kwam meermalen in het nieuws wat een dramatische vervuiler de zorgsector is. Wereldwijd zou het gaan over 4,4 procent van de CO2-emissie, in Nederland zelfs 7 procent volgens het RIVM. Én er is vreselijk veel niet-circulair afval (we kennen de beelden van de berg wegwerpmateriaal die overblijft na een operatie).

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in