Burger King viert 70-jarig bestaan met campagne die brandt van verlangen
Fastfoodketen viert jubileum met opzienbarende campagnes, van de jongsten in Frankrijk tot de oudjes in Brazilië
Burger King is 70 jaar en viert dat geheel in traditie met de opzienbarende commercials en advertenties waarom het bekend staat.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In de verjaardagscampagne die in Brazilie werd gelanceerd en later mondiaal wordt uitgerold staan 70-jarige koppels centraal bij wie het vuur en verlangen nog branden als in hun jongste jaren.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente Altena
De fastfoodketen refereert daarmee aan de brandende passie en waarmee het zijn sissende hamburgers grilt.
Opvallend is dat het parallel aan de ouderencampagne in Brazilie het in Frankrijk de jongsten zijn die een hoofdrol spelen in het jubileumjaar van Burger King. Born to be flame lovers
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid