
Burger King lanceert vervroegde Kerstcommercial om het publiek de kans te geven even de beslommeringen van de coronapandemie te vergeten. De fastfoodketen legt uit dat het wel klaar is met 2020 en dat het niet snel genoeg afgelopen kan zijn. De feestelijke Kerstperiode is volgens het Amerikaanse bedrijf een vrolijk moment omdat het einde van het, tot nu toe ellendige, jaar 2020 dan bijna in zicht is.
Voor de campagnevideo, ontwikkeld door de bureaus David Sao Paulo and David Miami, heeft Burger King een restaurant volledig uitgedost met Kerstlampjes en een sneeuwmachine. De video begint met het understatement dat 2020 een uitdagend jaar was.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
Scheepens
Lees ook: Burger King komt met stinkend goede oplossing voor social distancing
Lees ook: De Burger King-campagne met een beschimmelde burger is bizar en briljant
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee