Overslaan en naar de inhoud gaan

Walibi kiest voor Ara na pitch

Het Rotterdamse bureau staat voor de opdracht om een nieuwe rollercoaster bij een groter publiek onder de aandacht te brengen.
walibi
Het eerste werk van Ara moet in april volgend jaar zichtbaar worden.
walibi
Het eerste werk van Ara moet in april volgend jaar zichtbaar worden.

Walibi voerde z'n marketingactiviteiten de afgelopen jaren voornamelijk intern uit, waar het pretpark in het verleden met onder meer digitaal bureau Dept samenwerkte. Maar nu is het dus voor een tijd voor een vast themabureau.

Nieuwe achtbaan

De pitchvraag concentreerde zich op de 'aankomende introductie van een unieke attractie in de wereld van rollercoasters', zegt Paul Kroef, managing director van Ara, desgevraagd. Ara is intussen aan de slag met een marketingcampagne die deze rollercoaster bij een groot publiek onder de aandacht moet brengen, aldus Kroef. De campagne moet in april volgend jaar het levenslicht zien. 

Walibi (onderdeel van Compagnie des Alpes uit Frankrijk) geldt als een van de grootste pretparken van Nederland en trekt jaarlijks bijna één miljoen bezoekers. Het pretpark heeft zo'n veertig attracties waarvan de rollercoasters Goliath en Untamed de bekendste zijn. En daar moet binnenkort dus eentje aan toegevoegd worden. 

Kroef spreekt tot slot van Walibi als een iconisch merk dat staat voor avontuur, spanning en plezier. 'Precies de elementen waar we bij Ara van houden.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in