Overslaan en naar de inhoud gaan

N=5 breidt uit met label: N=Content

Het bureau wil zich verder specialiseren op content met een redactionele insteek.
Anne Stokvis en Monique Bergers
Anne Stokvis en Monique Bergers

N=5 start een tak die zich volledig richt op contentmarketing (‘brandpublishing’), genaamd N=Content. Dit onderdeel richt zich op het ontwikkelen van redactionele formats voor merken. Monique Bergers gaat aan de slag als director en Anne Stokvis neemt de rol van hoofdredacteur op zich.

related partner content for mobile comes here

Het bureau constateert dat zij steeds meer content maken en wil dit verder ontwikkelen, verklaart Ole Christern, managing director N=5. ‘Denk bijvoorbeeld aan de prijswinnende case van Evert_45 voor KPN, waarin een jonge vlogger de verhalen uit de oorlog tot leven brengt. Met N=Content gaan we dit proces verder professionaliseren, waardoor we effectiever kunnen produceren.’

Interessante beweging

Bergers heeft tien jaar bij Albert Heijn diverse marketingrollen vervuld. Zij heeft onder andere het platform Appie Today opgezet en uitgebouwd. Ook is ze onlangs uitgeroepen tot ‘contentmarketeer van het jaar’. Bergers over haar nieuwe functie: ‘Met Appie Today heb ik ervaren wat de toegevoegde waarde van goede content voor je merk is. De kennis die ik heb opgedaan, wil ik nu graag inzetten voor andere merken. Dit keer vanuit een bureauperspectief.’

Stokvis zal als hoofdredacteur de redactionele aanpak waarborgen. Zij heeft werkervaring bij diverse redacties, zoals de NOS en DWDD. De afgelopen drie jaar werkte ze voor haar eigen contentbureau. Stokvis: ‘Steeds meer merken strijden om de aandacht van de consument en nemen de rol van (media)uitgevers over. Een interessante beweging die vraagt om een redactionele aanpak waarbij doelgroepen centraal staan en relevante verhalen de sleutel zijn. Ik geloof dat merken zo nog meer betrokkenheid kunnen creëren bij hun publiek.’

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in