Unilever Food Solutions, leverancier aan horeca en instellingen, wees het contract aan Emakina toe na een competitie tussen drie bureau’s. In een persbericht meldt Emakina: 'Emakina kreeg hoge cijfers voor zijn strategisch inzicht, creativiteit en technische slagkracht. Andere positieve factoren waren de gepaste aanpak bij het beheren van grote projecten en de bekwaamheid om ze wereldwijd te implementeren. De samenwerking gaat meteen van start en omvat 60 landen, geclusterd in 22 meerlandenorganisaties.'
Versterking van het wereldwijde digitale bereik
De samenwerking omvat de strategie, een digitaal en een creatief plan, instrumenten en procedures, analytics, CRM-advies, een ‘re-launch’ van de website en mobiele ontwikkelingen. Het team zal de wereldwijde aangepaste online toegang beheren en de coaching voor alle markten. Zo beoogt het project een internationaal gestroomlijnde maar ook echt gelokaliseerde aanwezigheid op het web te realiseren.
Joris Broekmans, Senior Global CRM & Digital Manager van Unilever Food Solutions licht toe: 'We hebben gezocht naar een sterke mondiale digitale partner, met slimme strategische inzichten, plus de sterke ruggengraat voor de uitrol en het beheer van onze ambitieuze digitale visie. Emakina bood de juiste mix. Wij zijn ervan overtuigd dat de omvang van onze gemeenschappelijke uitdagingen zal leiden tot een gelukkig lange-termijnpartnerschap.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!