Met vaderdag voor de deur komt Coca-Cola met een nieuw flesje in de 'share a coke'-campagne: papa. Er zijn deze week vaderdaguitingen in het straatbeeld te zien, het is mogelijk om bij de labelmachines die door het land reizen een blikje voor ‘papa’ te maken en op Twitter worden vijf keer twee blikjes per dag weg gegeven aan degenen die op de leukste manier aangeven waarom hun vader de beste is.
Via ah.nl krijgen consumenten een gratis ‘Share a Coke with papa’ Coca-Cola flesje bij online aankoop t/m 15 juni 2013 van vier keer 1,5 liter Coca-Cola, Coca-Cola light (cafeïnevrij) of Coca-Cola Zero. Voorwaarde: minimale bestelling van zeventig euro.
‘Share a Coke with’ campagne
We schreven al eerder over de zomercampagne waarbij consumenten voor het eerst niet alleen “Coca-Cola” op het drankje aantreffen, maar aan een zijde ook één van de 150 populairste Nederlandse voornamen en gepersonaliseerde blikjes kunnen maken via de 'Share a Coke'-machines.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!